joi, 3 februarie 2011

Constanta si……….Buzau


Amidi: M-a bucurat mult raspunsul tau......a fost perfect sincronizat cu cel al unei alte persoane dragi care imi atragea atentia asupra lipsei de constanta si a consecintelor acesteia......ideea este ca m-a facut sa meditez un pic.......

Si poate nici orasul in care m-am nascut - Constanta - de care am incercat disperat sa ma desprind in trecut dar nu am reusit........sau nu mi-am dorit niciodata sa reusesc...nu se numeste intamplator asa.....Promit sa analizez in profunzime subiectul.....Apropo, am vazut un update la orasul tau......sa inteleg ca in prezent esti in Buzau?

Mi-ai vorbit despre Biblie si despre Yoga sutra........subiectul nu imi este total strain dar nici foarte apropiat.....am Biblia pe noptiera de cateva luni si o deschid destul de rar......si la intamplare.....pentru a-mi oferi exact pilda zilei cand am mare nevoie de rapunsuri......mi-am propus sa o studiez......dar lipsa de constanta.....alte o mie de lucrari se deschid in fata mea si ma imbie sa le cunosc.....perseverez insa......
Sutrele le-am gasit pe net....in texte sacre .....in engleza......le-am "rasfoit" dar am inteles f putin si superficial......il iubesc pe Eliade si el m-a apropiat intrucatva de yoga stiintifica.....nimic mai mult....

Teo: Din proprie experienta stiu ca atunci cand " alte o mie de lucruri " par a te impiedica sa inaintezi in cunoasterea celor ale duhului, inseamna mai degraba ca nu esti inca pregatit pt. o astfel de aventura.


La mine, probabil si datorita temperamentului, evenimentele majore din acest plan, s-au precipitat violent, caci odata convins de desartaciunea trairii vietii in necunoastere de Dumnezeu, orice altceva a picat in nesemnificativ, in asa hal incat aveam rastimpuri cand abia mai puteam respira. Si tot din proprie experienta cunosc ca imiediat ce dorul de Dumnezeu intrece atasamentul de lume, vine si ajutorul de Sus.


Si o ultima idee : da sint buzoian, si daca vecinatatea cu marea e principala caracteristica a Constantei, cuprinderea principalelor forme de relief - munte, deal, cimpie - este atuul Buzaului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu