marți, 17 mai 2011

Importanta zodiilor


A.T.: Pentru ca sunt si eu tot rac si imi displace total zodia mea..., sa stii ca 50% poti sa zici ceva despre un om aflandu-i zodia: suntem sensibili, visatori, prea sensibili...

Teo: Importanta zodiei e supraevaluata. Daca analizam mai detasati vedem ca fiecare zodie are, ca medie, aceleasi sanse. Zodia, in general, ne influenteaza, dar superficial, felul in care ne manifestam. Sunt mult mai importante datul biologic, educatia, mediul apropiat in general..., dar mai cu seama cum alegem sa le folosim.

De exemplu in cazul tau, prea sensibilitatea de care spui ca esti dezamagita poate fi contrabalansata prin dezvoltarea instinctului de analiza rationala a situatiilor in care te afli.

Un comentariu:

  1. Te poate ajuta si ascendentul in sensul asta. Si eu sunt rac, dar sunt multumita ca ma tezeste la realitate Fecioara din ascendent. Apa vs Pamant... uneori in contradictie dar merg mana in mana cu ,,meseria,, pe care mi-am ales-o.

    Pe de o parte ti se da o ,,karma,, de dus in spinare, iar pe de alta parte ti se da un ,,talent,, pentru a avea posibilitatea de a-ti rezolva ,,karma cu pricina,,.

    RăspundețiȘtergere